Vandaag echt een topdag op nachtjewegopschier. We konden ontbijten in de zon. IDaarna snel op de fiets naar de Balg. En ja het was slalommen tussen de kwallen door. De een nog groter dan de ander. Meestal fiets ik met muziek in de oren. Dit keer van mijn favoriete DJ TiëstoDJ Tiësto. Al sinds hij bekend is luister ik naar zijn podcasts. Je kan zeggen wat je wil, hij is met zijn tijd mee gegaan. In nu net als mij een krasse knar van boven de 55 🙃Na een tijdje dacht ik laat ook ook luisteren naar het knisperen van de schelpen en kabbelende golven die breken op het zand van De Balg. Wat een rust. Op zo n moment voel ik: “daarom ben ik een blijde en tevreden eigenaar van twee appartementen op Schiermonnikoog!” Want laat ik in deze blog ook zo eerlijk zijn om te schrijven dat het soms flink lastig is in deze tijd om een tevreden eigenaar te zijn van een recreatiewoning. Verslechterende box 3 heffing van belasting. Van 9 naar 21% btw. Alsmaar stijgende VVE bijdragen en hogere energiekosten. Maar dat zijn harde financiële beslommering. Het “Schiergevoel” overheerst nog steeds. Vermindering van het rendement is dan bijzaak en een “luxeprobleem” 😀